dimecres, 3 de febrer del 2010

Presentació

L'esforç recompensa


Sóc l'Alexandra Muratet, alumna del Seminari 4 de la Facultat de Comunicació Blanquerna. Només tinc 19 anys, però mai he deixat de treballar i de moure’m. Vaig començar a esforçar-me amb tant sols quatre anyets, quan la música va trucar a la meva porta i vaig anar a classe de piano i solfeig per voluntat pròpia. Aquest esforç ha fet que, 15 anys després, pugui dir que tinc la carrera de piano, solfeig, harmonia, contrapunt i formes musicals, que m’han obert moltes portes a feines com musicals, orquestres, grups de rock, etcètera. 

La música sempre ha estat la meva vida, però és un món molt difícil que poder viure bé i, a 1r d’ESO, vaig descobrir una altra passió: El periodisme, poder informar a la gent i escriure sobre el que passava al meu voltant. Al cap d’un temps vaig decidir obrir un blog informal sobre el meu gran hobbie, els escacs, que gràcies a aquest esforç que em caracteritza m’ha donat diversos títols. També he concursat en tornejos de salt a cavall. 

Aquesta virtut de treure el temps d’on sembla que no n’hi ha, el treball constant i la meva inquietud per aprendre noves coses i moure’m juntament amb la meva passió pels idiomes (parlo català, espanyol, anglès, francès i estic aprenent georgià i rus de manera autònoma des de fa un temps) desembocava clarament en una actitud de periodista. Per tant, crec que gràcies a l’entusiasme del professor i al meu esforç constant puc aconseguir que aquest seminari m’enriqueixi molt en la meva futura professió.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada